Francuski porizvođač automobila otvara zajedničko preduzeće sa kinsekom kompanijom „Donfeng”. Proizvodnja počinje 2016. godine, sa traka će izlaziti 150.000 vozila godišnje
Kinesko automobilsko tržište predstavlja najveće izvozno tržište “Renoa”.
Konkretizacija ugovora na koju se dugo čekalo dolazi u trenutku kada konkurent “Renoa” - “PSA Pežo-Sitroen”, pregovara sa “Dongfengom” o eventualnom ulasku francuskog kapitala.
Generalni direktor “Renoa” Karlos Gosn rekao je da je reč o strateškom partnerstvu.
- “Dongfeng” je neprikosnoven poznavalac kineskog tržišta, što će omogućiti “Renou” da istraži nove granice - izjavio je Gosn.
Francuska i kineska kompanija ozvaničile su partnerstvo tokom ceremonije u Vuhanu, u kineskoj pokrajini Hubei, gde će biti sedište zajedničkog preduzeća.
“Reno” je bio jedini među deset najvećih stranih automobilskih kompanija koji nije bio partner kineske auto-industrije.
- Ukoliko ne proizvodite u Kini, vi nemate nikakve šanse za ozbiljan prodor na tržište - izjavio je Gosn.
Obe kompanije posedovaće po 50 odsto kapitala nove kompanije vredne 932 miliona evra.
Proizvodnja će početi 2016. godine, a početni kapacitet fabrike je 150.000 automobila godišnje.
U prvo vreme u fabrici u Vuhanu prodavaće se “Renoovi” četvorotočkaši za gradsku vožnju koje je francuska kompanija već prodavala na kineskom tržištu.
Kineska i francuska kompanija planiraju i razvijanje novih tehnologija za električna i hibridna vozila.
Kinesko automobilsko tržište predstavlja najveće izvozno tržište “Renoa”.
Konkretizacija ugovora na koju se dugo čekalo dolazi u trenutku kada konkurent “Renoa” - “PSA Pežo-Sitroen”, pregovara sa “Dongfengom” o eventualnom ulasku francuskog kapitala.
Generalni direktor “Renoa” Karlos Gosn rekao je da je reč o strateškom partnerstvu.
- “Dongfeng” je neprikosnoven poznavalac kineskog tržišta, što će omogućiti “Renou” da istraži nove granice - izjavio je Gosn.
Francuska i kineska kompanija ozvaničile su partnerstvo tokom ceremonije u Vuhanu, u kineskoj pokrajini Hubei, gde će biti sedište zajedničkog preduzeća.
“Reno” je bio jedini među deset najvećih stranih automobilskih kompanija koji nije bio partner kineske auto-industrije.
- Ukoliko ne proizvodite u Kini, vi nemate nikakve šanse za ozbiljan prodor na tržište - izjavio je Gosn.
Obe kompanije posedovaće po 50 odsto kapitala nove kompanije vredne 932 miliona evra.
Proizvodnja će početi 2016. godine, a početni kapacitet fabrike je 150.000 automobila godišnje.
U prvo vreme u fabrici u Vuhanu prodavaće se “Renoovi” četvorotočkaši za gradsku vožnju koje je francuska kompanija već prodavala na kineskom tržištu.
Kineska i francuska kompanija planiraju i razvijanje novih tehnologija za električna i hibridna vozila.
Нема коментара:
Постави коментар